ستاک دو محصول جدید خود را با استانداردهای علمی تکنولوژیکی به دنیا معرفی می کند

این شــرکت دو محصول پر طرفدار خود را با ۵۰ مدل و طعم مختلف با کیفیت بالا و استانداردهای جهانی به بازار عرضه می کند و علاوه بر بازار داخلی ، به بازارهای عراق و افغانستان و پاکستان صادرات دارد. از سوی دیگر، با توجه به تقاضای جامعه در خرید سبوس در جهت تامین ویتامین ها ، بهبود گوارش و تامین فیبر مورد نیاز بدن، درسال های اخیر موضوع تولید سبوس نیز دردســتور کار این شرکت قرار گرفته اســت .

همچنین تولید با آرد جو و بیسکویت سبوس دار نیز با توجه به تقاضای بازار مورد توجه قرار گرفته است.  مدیر فروش شرکت ستاک تصریح کرد: با تغییر سیاست گذاری های شــرکت و D&R مبتنی بر تکنولوژی های روز جهانی و استفاده از مشاورین خارجی محصولات جدیدی تحت عنوان بیسکویت سبوس دار و چند غله تولید کردیــم و با کمک تبلیغات و افزایش محصولات موفق شــدیم میزان تولید خود را به 60 تن رسانده و در حال حاضر روزانه بالغ بر ۷۰ الی ۱۰۰ تن محصول تولید می کنیم . مظلومی افزود : با برنامه ریزی های صورت گرفته در راســتای طرح های توسعه شرکت میزان تولیدات ما در شش ماه آینده بالغ بر ۱۲۰تن خواهد بود.

مدیر فروش شرکت ســتاک خاطر نشان کرد : این شرکت دو دسته محصول تولید می کند که شامل : بیسکویت با پایه آرد جو و بیسکویت سبوس دار چند غله است. وی تاکید کرد : محصولات شرکت ستارک مشــابه داخلی ندارد و ما اولین تولید کننده بیسکویت جو و بیسکویت سبوس دار چند غله هستیم . مظلومی خاطرنشان کرد: این دو محصول در تنوع بالغ بر ۵۰ مدل و طعم مختلف با کیفیت بالا و استانداردهای جهانی تولید می شود. وی با تاکید بر سلامت محور بودن محصولات شرکت ستاک افزود : در طعم های محصولات ستاک از اسانس استفاده نمی شود و تمامی طعم دهنده های مورد استفاده طبیعی هستند .

 مظلومی ادامــه داد : برای نمونه درصد قابل توجهــی از مواد اولیه در بیسکویت سبوس دار چند غله با طعم نارگیل به جای آرد از پودر نارگیل استفاده می شود و همچنین در محصولات کاکائویی به جای استفاده از اسانس مستقیم پودر کاکائو جایگزین شده است .
وی با اشاره به دســتاوردهای صادرات شــرکت بیسکویت ستاک خاطرنشــان کرد : روزانه بین ۳۰ الی ۴۰ تن از محصولات ســتاک به کشورهای عراق افغانستان و پاکستان صادر می شود .

مدیر فروش شرکت ستاک تصریح کرد: علیرغم مشکالت قیمتی و موانع پیش رو از سوی دولت ؛ این شــرکت موفق شده سهم قابل توجهی را در بازارهای کشــورهای منطقه به دست اورد که دستاورد بزرگی است . 

منبع خبر

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(4) 4.8

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید