همکاری See's Candies با Peet’s Coffee و Guittard برای تولید شکلات های دانه قهوه ای!

See's Candies برای راه اندازی دانه های قهوه شکلاتی با Peet’s Coffee و Guittard همکار شد.

See's Candies برای کمک به بزرگداشت صد سالگی خود با همکاری Peet’s Coffee دانه های قهوه شکلاتی ماه آوریل خود را ایجاد خواهد کرد.

این دانه های قهوه تک مبدا از برزیل که توسط سه شرکت نمادین کالیفرنیا ایجاد شده است، توسط Peet's کاملاً برشته شده و سپس در شکلات تلخ تولیدی See's غوطه ور شده و در جعبه هایی که توسط Guittard ارائه و تولید می شوند، بسته بندی خواهند شد. 
پات ایگان، رئیس و مدیر عامل شرکت See's Candies گفت: "به عنوان بخشی از بزرگداشت سال صد سالگی کمپانی، ما هر ماه یک قطعه جدید منتشر می کنیم. وقتی تصمیم گرفتیم دانه های قهوه روکش شکلات درست کنیم، من نمی توانستم به شرکایی بهتر از دوستان ما در Peet's و Guittard فکر کنم. هر سه ما ریشه عمیق داریم و اصول ایجاد محصولات برتر و مراقبت از مشتری داریم. بنابراین، توسعه این کار تنها با برندهایی که نمادهای کالیفرنیا در داشتن فرهنگ عالی شرکت نیز هستند، امکان پذیر است. "

این همکاری که به عنوان اولین همکاری در نوع خود بین شرکت های محلی است، در حالی صورت می گیرد که See's Candies صد سال تجارت و رابطه 75 ساله با Guittard Chocolate را به یادگار می گذارد.

گری گیتارد، رئیس شکلات گیتارد گفت: "مشارکت ما در یک هدف مشترک استوار است: تعهد به کیفیت و خلاقیت در تهیه شکلات و آبنبات." ما از کار با برند Peet's، یکی دیگر از برندهای با دوام و نوآور خوشحالیم. این همکاری در زمینه تولید محصولات، نشان دهنده ارادت جمعی ما به قهوه، شکلات و شیرینی است. "

شاون کانوی، مدیرعامل قهوه Peet اضافه کرد: "ما از همکاری مشترک با See Candies و Guitarard Chocolate که میراث مشترک ما را جشن می گیرد، هیجان زده هستیم."

دانه های قهوه شکلاتی See's Candies هم اکنون با قیمت 5 دلار در فروشگاه های See و فروشگاه های آنلاین در دسترس است.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید