تغییر نام آبنباتهای نستله به دنبال جنبش Black Lives Mattes

رئیس شرکت شیرینی سازی نستله در استرالیا گفت این شرکت می‌خواهد نام آبنبات های Red Skin  و Chicos  را تغییر دهد تا مشتریان این شرکت نادیده گرفته نشوند.

شرکت نستله بعد از اینکه جنبش اهمیت زندگی سیاهپوستان (Black Lives Matter) به خاطر جرایم نژادپرستانه و بی عدالتی های صورت گرفته بر علیه آن ها در جهان شکل گرفت، در ماه ژوئن اعلام کرد که تصمیم دارد نام آبنبات های Red Skins و Chicos را تغییر بدهد. این آبنبات ها زیر نظر شرکت Allen's تولید می شوند و تنها در استرالیا فروخته می شوند. نستله در آن زمان در بیانیه ای اعلام کرد که این نام با ارزش های شرکت نستله که بر پایه احترام است در تناقض هستند. آقای Chis O’Donnell مدیر کل شرکت نستله در ANZ گفت:« اینکار نشان می دهد که ما می خواهیم مطمئن شویم که هیچکدام از مشتریانمان نادیده گرفته نمی شوند.»

O'Donnell می گوید ماموریت ما نشاندن لبخند بر لبان مشتری است و اگر جایی لبخند نباشد یعنی نیاز به تغییر وجود دارد.وی افزود که اینکار نمونه ای از اقدامات یک برند در راستای تکامل است زیرا به آینده اهمیت می دهد.

Redskin برای آمریکایی ها و افرادی که ملیت اولیه اشان کانادایی است کلمه ای تحقیر آمیز است و از سوی دیگر کلمه‌ی Chico  توهین به افرادی است که از تبار آمریکای لاتین هستند. نگرانی ها در مورد توهین‌آمیز بودن نام آبنبات ها چندین سال است که افزایش یافته است.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید