برند کیندر شکلات Bueno Mini را به عنوان برنده سال 2021 معرفی کرد

به گزارش نیل بارستون ، فررو کانادا، Kinder Bueno Mini را به عنوان محصول برنده سال 2021 در گروه Mini Chocolate تأیید کرده است.
این مسابقه به عنوان بزرگترین جایزه نوآوری در محصول با رای مصرف کنندگان در نظر گرفته می شود که توسط 4000 خریدار کانادایی در یک نظرسنجی ملی که توسط گروه تحقیقات جهانی کانتار انجام شده است ، انتخاب می شود.
همانطور که شرکت  فررو اشاره کرده است ، Bueno Mini جدیدترین محصول اضافه شده به Kinder Bueno است ، همان  شکلات کیندر با لایه ویفر ترد، شکلات شیر و روکش شیری فندقی را به عنوان شکلات Kinder Bueno ارائه می دهد، اما این محصول در قطعات کوچک و به صورت شکلات های لقمه ای ، بسته بندی شده در جعبه ای زیبا به خریدارن ارائه میشود.

معرفی-bueno-mini-توسط-برند-کیندر
لو هوانگ ، مدیر برند ، Kinder Bueno گفت: " ما در سال گذشته، می دانیم كه كانادایی ها به دنبال روش های ساده ای برای خرید خود و خانواده خود بوده اند و خوب است كه ببینیم Kinder Bueno Mini می تواند چنین پیشنهادی را ارائه دهد .تاریخچه فررو ریشه در خلق محصولات با کیفیت دارد که مردم آنها را دوست دارند و از آنها لذت می برند.
وی گفت: "به دلایل واضح ، خریداران کمتر از هر زمان دیگری در سوپرمارکت به سر می برند ، اما هنوز هم به دنبال محصولات جدید و ابتکاری هستند تا این اوقات سخت کرونا را پشت سر بگذرانند به همین دلیل ، ما بیش از هر زمان دیگری هیجان زده ایم که برندگان محصول سال 2021 را معرفی کنیم و به خریداران کمک کنیم تا "مهمترین محصول جدید" را پیدا کنند که بیشترین اهمیت را داشته باشد تا بتوانند بهترین خرید را داشته باشند.
محصولات برنده امسال روندها و مقوله هایی را نشان می دهد که خریداران روزمره با گذراندن وقت بیشتر در خانه بیشتر به آنها توجه دارند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید