نمایشگاه بین المللی قنادی - Confitexpo Guadalajara2024


تاریخچه نمایشگاه بین المللی قنادی : Confitexpo Guadalajara 

 Confitexpo Guadalajara یک نمایشگاه بین المللی قنادی است که از سال 1986 آغاز بکار کرده و تمرکز اصلی نمایشگاه در ارائه محصولات قنادی و صنایع وابسته آن می باشد  ، این نمایشگاه هر ساله در مرکز نمایشگاهی گوادالاخارا درشهر گوادالاخارا مکزیک برگزار می شود. 

نمایشگاه قنادی گوادالاخار شامل چه محصولاتی است ؟

نمایشگاه قنادی گوادالاخار طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را در صنعت قنادی ارائه می دهد. واردکنندگان، تولیدکنندگان و تامین کنندگان : آب نبات، شکلات، تنقلات و مواد اولیه مرتبط را گرد هم می آیند تا آخرین و جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه . تجهیزات و ماشین آلات تولیدی صنعت قنادی را در این نمایشگاه به علاقمندان و فعالان این صنعت ارائه نمایند .

 

نمایشگاه بین المللی قنادی Confitexpo Guadalajara 

یکی از نکات برجسته نمایشگاه برگزاری سمیناری تخصصی است  که در آن آخرین روندها، تکنیک ها و بینش های صنعت ارائه می شود. غرفه داران از بخش های مختلف صنعت قنادی و صنایع وابسته هستند. بازدیدکنندگان اصلی، متخصصان و شرکت‌های این صنعت ، به‌ویژه واردکنندگان، تولیدکنندگان و فروشندگان هستند. در خاتمه می توان گفت که مرکز نمایشگاهی گوادالاخارا به عنوان بزرگترین نمایشگاه در مکزیک، زیرساخت های عالی و امکانات فوق العاده ای را برای رویدادی بین المللی ارائه می دهد. محل برگزاری نمایشگاه هم با وسایل حمل و نقل عمومی و هم با تاکسی به راحتی قابل دسترسی است.

تارخ برگذاری نمایشگاه قنادی گوادالاخار

نمایشگاه قنادی گوادالاخار در 3 روز از سه شنبه، 30 جولای تا پنجشنبه، 01. اوت 2024 در گوادالاخارا برگزار می شود.

اطلاعات تکمیلی نمایشگاه قنادی گوادالاخار

Grupo GEFECC, S.A. de C.V.
Av. Baja California N° 32-A
06760 Mexico City, Mexico
confitexpo.com

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید